Trimtex-Teamshop er åpen!

Postet av Birkenes IL den 27. Feb 2024

Hei,

Nå har vi fått åpnet ny Teamshop hos Trimtex. Hver enkelt medlem bestiller etter sitt behov.

Idrettslaget betaler for konkurransedrakter i den undergruppen som du konkurrerer i ( kr. 1.- utstyr).

For disse produktene så går det faktura rett til Idrettslaget, med navneoversikt over hvem som har bestilt.

For O-gruppa så vil vi kjøpe noen ekstra konkurransedrakter til et lite lager.

Alle medlemmer, uansett undergruppe, av idrettslaget kan fritt logge seg inn å kjøpe de profilproduktene man ønsker.

Legg merke til at vi har felles Teamshop med Friidrettsgruppa denne gangen. Se også bestillingsfristen 10.3, levering av utstyret vil være i uke 17.

O-gruppa

Her er informasjon fra Trimtex:

VIKTIG informasjon før pålogging - vi har nå lansert en ny versjon av våre Teamshops og alle kunder må derfor opprette NY KONTO i henhold til veiledningen. Se video her.

Du får tilgang til din teamshop ved å klikke på denne linken.

Første gangen du logger inn blir du og bedt om å legge til din unike teamkode: birkenesil-1391

Bestillingsfrist: 10/03/204

Etter å ha fullført et kjøp i teamshoppen vil du motta en ordrebekreftelse.

En veiledning for hvordan du oppretter ny konto, logger inn og legger til din teamshop finner du her.

Trimtex

Årsmøte 2023

Postet av Birkenes IL den 15. Jan 2024

Da er det  klart for et av årets høydepunkt!

O-gruppa inviterer til årsmøte:

Dato: 12.2.24

Tid: 18.00

Sted: Pokalrommet på idrettshuset

Saker som ønskes å tas opp må være styret i hende innen 1.2, send innspillet til: sveinroar.jonsmyr@gmail.com

Det blir enkel bevertning, etter tidligere normal.

Etter årsmøtesakene så tar vi opp noen saker som er relevant for O-gruppa i 2024 og videre prosess. Her kan alle ta opp det de ønsker, men er det større spørsmål så er det fint om jeg kan få to linjer om det på forhånd.

Jeg kan nevne to:

1) Hvordan skal O-gruppa drive kultur-O fra 2025?

2) SG 2025 - leder for start ( IKKE IK Start:-))

På vegne av styret

BIRKENES IL JUBILERER I 2024 – 100 ÅR!

Postet av Birkenes IL den 15. Des 2023

BIRKENES IL JUBILERER I 2024 –  100 ÅR!

LAGET VIL MARKERE DETTE PÅ FLERE MÅTER:

·         Felles aktivitetsdag med idrettshow lørdag 8.juni fra kl 12-17. Alle grupper blir med og lager sin aktivitetsstasjon fra kl 12-15. Deretter blir det idrettsshow fra scene.

·         Stor jubileumsmarkering i Birkeneshallen lørdag 16.november fra kl 17.

·         Månedlig utstilling i biblioteket. Se liste over hvilken måned de ulike grupper har ansvar for. Langrennsgruppa er først ut og er i gang!

Spennende markeringer gjennom hele året i regi av de ulike grupper.

Nærmere info kommer etter hvert, men vi ber alle sette av viktige datoer.

Jubileumskomiteen/Styret

Mulighet til å løpe løypene på Oggevatn tirsdag 22. august

Postet av Birkenes IL den 21. Aug 2023

På treningsløpet tirsdag 22. august blir det gjenbruk av løypene fra helgas kretsløp. Oppmøte ved Oggevatn grendehus fra klokka 17.30. Ansvarlig er Steinar Aas.

Fra og med neste uke og frem til høstferien blir det nybegynnerkurs for alle aldersgrupper sammen med treningsløpene hver tirsdag. Mer informasjon kommer.

Treningsløp/Klubbmesterskap

Postet av Birkenes IL den 19. Jun 2023

Hei, i morgen, tirsdag 20.6 møtes vi Holta for årets siste treningsløp. Tradisjonen tro er det også klubbmesterskap.

Det blir kåret klubbmester i H ( A 3,5 km) og D (A/B 2,5 km), Nybegynnerne får 1,8 Km N-løype.

Starten går fra kl. 18, ca. 10 min å gå til start ( sikkert klar før det), fint hvis de fleste kan komme rundt det tidspunktet.

Samlingsplass blir her:

Vi har nå 14 slitene og døgnville løpere på vei inn fra Finland, Vil det være hjemmeværende løpere som kan tukte noen av dem. Still opp så får dere se!

Det kan dessverre ikke bli noen grilling i år p.g.a tørken, så der få vi komme sterkere tilbake.

Premieutdeling vil forgå på sesongavslutningen vår.

Jeg håper flest mulig kan komme å delta.

Løypelegger i år er Svein Roar, som har tatt hensyn til slitne ben og høydekurver på kartet, så han lover en rask og fartsfylt løype. Det skulle tilsi at her teller hvert sekund.

Formannen