Status - årsmøte -informasjon

Postet av Birkenes IL den 30. Des 2016

Hei alle medlemmer og andre interesserte i Birkenes ILs O-gruppe.

2016 er snart historie, og et 2017 står foran oss. Jeg håper at 2016 har vært et godt år for oss alle sammen og at 2017 vil fortsette denne trenden.

Praktisk informasjon:

Årsmøte 2016:

O-gruppas årsmøte for 2016 skal være den 2.2.16 kl. 19.00 på idrettshuset. Alle er vel møtt. Saker som årsmøtet må ta stilling til må fremmes skriftlig til meg innen 16.1.17 for styrebehandling.

Overtrekks dresser:

Vi har mottatt tilbud fra Trimtex på overtrekks dresser, de har samme design som tidligere. Styret har besluttet følgende:

Se link her: http://preview.trimtex.ee/project/58382d6020358/58...

Alle som er medlem av idrettslaget ( O.-gruppa) får bestille det de ønsker.Følgende vilkår gjelder:

Juniorer 13-19 som er/blir innmeldt til kretslaget for 2017 får ett komplett sett.

Juniorer 130-160 subsidiert med kr.300 pr del, pris jakke/bukse ca kr. 369.-/209.-

Senior jakke/bukse kr.749.-/ kr.569.-

Vi lager en prøvedag på lørdag 7.1 kl. 15.00 på idrettshuset

Medlemsregistrering

Jeg har mast mye om dette, men føler at vi nærmer oss mål. Vi kommer til å bruke eposter fra dette registeret når vi skal sende informasjon til vkun våre medlemmer. Sender vi til alle vår o-venner som er med på tressningsløp osv så skal vi lage en felles. Vi er nå 84 medlemmer i O-gruppa! Jippi!!!!

AGDER O-krets ?

Om Aust- og Vest Agder fylke blir ett eller ikke så vil det i løpet av januar måned lages en rapport og innstilling til Aust- og Vest-Agder O-krets med en anbefaling om "forbli som det er" eller " slå oss sammen". Vi har i 2016 samarbeidet på flere fronter, terminliste, kart og kretslag. I tillegg har vi utvekslet styre/strategi ideer. Undertegnede er med i denne arbeidsgruppen.

For mange en naturlig del av dagen, mens andre har et mer avslappet/anstrengt forhold til tjenesten. En ting som er sikkert er at den er kommet for å bli i en eller annen variant. Jeg lager en facebook gruppe for O-gruppa og kommer til å legge til dere som er på facebook. Så må dere på eget initiativ jobbe inn medlemmer til siden som kan være interessert i våre aktiviteter eller som ønsker informasjon. Når nyheter legges ut på web, så vil det også meldes på facebook.

NJD 2 dagers

Bjørn Stormoen har god kontroll her, så følg med på informasjonen fra han. det er viktig at dere er på alerten og gir han så entydige og gode tilbakemeldinger som mulig. Påmeldingsfrist til selve løpene er 26.2.17, her hjelper vi dere med dette ( informasjon kommer på web/face).

Ellers så ønskes det et riktig Godt Nyttår fra alle oss i styret