Forespørsel om dugnad på hovedløpet i Kristiansand 3-8.8

Postet av Birkenes IL den 19. Mar 2018

Jeg gjengir er forespørselen fra KOK i sin helhet. Jeg håper at vi i Birkenes O-gruppe kan gi dem en positiv tilbakemelding. Arrangementet er fra fredag 3.8 (innrykk) til onsdag 8.8 (stafett/avreise). Spesielt så oppfordrer jeg vår ungdom til å enten melde seg på arrangementet eller stille opp i dugnaden.

Kan dere gi meg en tilbakemelding på om dere kan/vil/ønsker å stille opp. Gjør det på følgende form og innen onsdag 21.3 ( vi ses også på idrettshuset 18 - 19.00 på onsdag):

Navn / "spesiell oppgave" /tidsperiode (datoer) / dag/ natt.

Dette er et bra betalt oppdrag, som vil komme O-gruppa til nytte.

mvh

Svein Roar/Styret

Forespørselen i sin helhet:

Som dere sikkert kjenner til så er KOK arrangør av Hovedløpet og O-landsleiren 2018. Arbeidet med arrangementet er godt i gang og vi har funksjonærer til mange av oppgaven, men vi ser at det er behov for å få hjelp fra andre utenfor KOK. Jeg sender derfor ut en forespørsel til våre naboklubber om dere kan bidra med dugnadsarbeid under arrangementet.

Arrangementet starter med innrykk fredag 3/8. Vi forventer ca. 550 løpere og ledere som skal innkvarteres på KKG. Lørdag 4/8 er det langdistanse i Voie-skogen og søndag 5/8 er det sprint på Lund. Mandag 6/8 og tirsdag 7/8 er det henholdsvis aktivitetsdag på Bragdøya og treningsdag i Jegersberg og rundt KKG. Det hele avsluttes med stafett på formiddagen 8/8.

Vi trenger bistand til flere forskjellige oppgaver som f.eks. vakter under løpene, vakter/nattevakter på skolen (KKG), rigging av arena, hjelp ifbm bespisning osv. Vi har ennå ikke konkretisert alle oppgaver vi trenger bistand til, men ønsker først å undersøke hvor mye de enkelte klubbene kan bidra.

Dugnadsarbeidet godtgjøres med 100,-/time/pers.

Jeg ønsker en tilbakemelding så snart som mulig om klubben kan bistå oss under arrangementet. Om svaret er ja ønsker jeg et anslag på hvor mange som kan stille og om det er spesielle oppgaver dere helst ønsker.