Dugnad 8-9 juni

8. og 9. Juni har vi dugnad for å verve grasrotgivere.

Bruk rullemenyen i billett type boksen vid påmeldning, for å finne den tid/dag som passer dere.

Fredag 8. Juni 16:30-1900:

1 voksen og 2 barn Narvesen Munkelia T-bane 16:30-19:00

Oppgave: Informere om grasrotandel, og forsøke verve medlemmer som er kunder hos Norsk Tipping.

1 voksen og 2 barn Narvesen Bergkrystallen T-bane 16:30-19:00

2 voksene og flest mulig barn Lambertseter senter 16:30-19:00

Lørdag 9. Juni 11:00-14:00

1 voksen og 2 barn Narvesen Munkelia T-bane

1 voksen og 2 barn Narvesen Bergkrystallen T-bane

2 voksene og flest mulig barn Lambertseter senter

Lørdag 9. Juni 14:00-17:00

1 voksen og 2 barn Narvesen Munkelia T-bane

1 voksen og 2 barn Narvesen Bergkrystallen T-bane

2 voksene og flest mulig barn Lambertseter senter

Det vil settes opp brytematte enten utenfor senteret eller inne i selve senteret. Her ønsker vi at flest mulig av barna stiller for å vise hva denne fantastiske idretten innebærer, også de som er med på stand ved Munkelia eller Bergkrystallen. Vi vil «simulere» både trening og kamp og håper at barn fra alle partier deltar.

Administratorer