Vis kart

Bli Sterkere med fysioterapeut Juliane Næss i Bugårdshallen. Effektiv styrketreningsøkt som gir deg opplevelse av mestring og fremgang. Enkle og funksjonelle øvelser for hele kroppen, med spesielt fokus på kjernemuskulaturen. Her bruker man egen kroppsvekt som hjelpemiddel, samt enkelt utstyr som manualer, styrkestrikk, matter og medisinballer.

Mål: Gjøre deg sterkere, i de mest funksjonelle muskelgruppene som du har nytte av i hverdagen, samt motivasjon for å utøve fysisk aktivitet jevnlig.
Hovedeffekt: Styrke
Målgruppe: For deg som ikke har lang erfaring med styrketrening, men ønsker å komme i gang.
Organisering: Felles oppvarming. Intervallbasert sirkeltrening med stasjoner med ulike øvelser for forskjellige kroppsdeler.

Pris:
Medlemspris 18 treningskvelder kr 1325- (Ikke-medlem kr 1545,-) Medlemspris 12 treningskvelder kr 885,- (Ikke-medlem kr 1120,-)

Gratis prøvetime