Retningslinjer for startkontingenter og egenandeler for 2024

Postet av Svein Roar Jonsmyr den 7. Apr 2024

Hei,

Hvert år så godkjenner årsmøtet "Retninglinjer for startkontigenter og egenandeler for 2024.

Disse er lastet opp på nettsiden og ligger HER

Vi har alle et ansvar for å følge dem, spesielt er det viktig for styret som har budsjettansvar. Når budsjettet vedtas på årsmøtet så har styret gjort en vurdering av de kostnader som vi ser for oss i inneværende år.

Retningslinjene gjelder for  NM, Norges cup for junior og senior, Hovedløp/O-landsleir og Etteranmeldingsgebyr og forfall.

En forutsetning for dekning av utgfter er at det må det leveres et budsjett til styret for forhåndsgodkjenning, og løperen må delta aktivt gjennom sesongen.

Vi har ikke laget retningslinjer for treningsleirer mv. så ønskes det at dette skal dekkes av klubben så må en søknad om det forhåndsgodkjennes fra gang til gang.

Ha en riktig god sesong.

Mvh

Styret