Trimtex-Teamshop er åpen!

Postet av Birkenes IL den 27. Feb 2024

Hei,

Nå har vi fått åpnet ny Teamshop hos Trimtex. Hver enkelt medlem bestiller etter sitt behov.

Idrettslaget betaler for konkurransedrakter i den undergruppen som du konkurrerer i ( kr. 1.- utstyr).

For disse produktene så går det faktura rett til Idrettslaget, med navneoversikt over hvem som har bestilt.

For O-gruppa så vil vi kjøpe noen ekstra konkurransedrakter til et lite lager.

Alle medlemmer, uansett undergruppe, av idrettslaget kan fritt logge seg inn å kjøpe de profilproduktene man ønsker.

Legg merke til at vi har felles Teamshop med Friidrettsgruppa denne gangen. Se også bestillingsfristen 10.3, levering av utstyret vil være i uke 17.

O-gruppa

Her er informasjon fra Trimtex:

VIKTIG informasjon før pålogging - vi har nå lansert en ny versjon av våre Teamshops og alle kunder må derfor opprette NY KONTO i henhold til veiledningen. Se video her.

Du får tilgang til din teamshop ved å klikke på denne linken.

Første gangen du logger inn blir du og bedt om å legge til din unike teamkode: birkenesil-1391

Bestillingsfrist: 10/03/204

Etter å ha fullført et kjøp i teamshoppen vil du motta en ordrebekreftelse.

En veiledning for hvordan du oppretter ny konto, logger inn og legger til din teamshop finner du her.

Trimtex