Kultur- O på nett!

Postet av Birkenes IL den 20. Mai 2020

O-TrollaKjære O-venner!

Nå har vi i Birkenes O-gruppe registret oss på Turorientering.no. Vi gjør dette for å kunne markedsføre vårt tilbud i flere kanaler enn vi har gjort i dag. Vi har i mange år nå nytt godt av det opplegget som de to avbildede O-trolla har laget for oss. Dette er et fantastisk arbeid som vi setter veldig pris på.

Vi har foreløpig bare tatt i bruk den enkle løsningen som en prøve i år, men vi tar sikte på å utvikle oss innenfor de muligheter vi har. Spesielt så ønsker vi å få inn "historien" rundt hver post, noe som kan gi hele Kultur-O et ny dimensjon.

For at dere skal komme inn, så må dere lage en bruker på nettsiden www.turorientering.no, det tar 2 min....

Nå håper vi at registrering i den offisielle portalen vil ta Kultur-O et steg videre. På det neste bildet så ser dere et utsnitt av "siden vår", hvordan den blir presentert på web.

Velkomstsiden vår!

Legg merke til høyre side på alle sidene, som gir oss litt mer informasjon.

Videre så har vi lagt inn vårt Kultur-O som et "postplukk" opplegg. Det betyr at du kan ta postene i den rekkefølge du ønsker.

På siste neste bilde så ser dere resultatet av registreringen av postene som er tatt og listen over de som har tatt flest poster. For i år så har alle poster lik verdi, men for til neste år vil verdien på hver post muligens lages litt variabel i forhold vanskelighetsgrad.

Så her ser dere nåværende liste, og la det være et øyeblikksbilde!!!!

Vyrde leder har tatt teten, tett fulgt av nr. 2. Nå er det opp til dere å registrere postene dere har vært på, postkoden er det samme som postnummeret for i år.

Vi solgte 2 konvolutter til personer utenfor vårt område umiddelbart etter lansering, noe som betyr at det er interesse der ute.

Jeg vil fremdeles oppfordre de lokale til å ta turen innom BEST og for å kjøpe konvolutter og sørge for annet påfyll.

VIKTIG: Dette er et tillegg til dagens Kultur-O opplegg, alle aktiviteter og innsending av klippekort vil forgå uavhengig av denne løsningen.

Så en utfordring til våre medlemmer:Jeg bare måtte en tur i myra

HVOR MANGE O-GRUPPE MEDLEMMER SLÅR MEG OG INDIE I ÅR?

Svaret får vi på O-avslutningen til høsten