Pokalen er delt ut !

Postet av Birkenes IL den 14. Jun 2017

I et strålende vær ble årets klubbmesterskap avholdt hos Espen Birkenes i Rennemoen. Det var hele 55 deltagere på arrangementet. Espen hadde lagt flere utfordrende løyper, som mange nye og gamle o-løpere fikk gleden av å bryne seg på.

I år så tok Asgeir Reiersen Jensen hjem pokalen i herreklassen, med tiden 29.24. han ble tett fulgt av evigunge Lars Jøran Sundsdal med tiden 30.37. På tredje og siste pallplass kom Kristain Nyhus med tiden 35.09. Gledelig i år var at det stilte 11 stykker i herreklassen.

På damesiden ble det ny pokal til familien Reiersen Jensen, mari hadde tiden 57,08, hun ble fulgt av Gunn Svaland Aas med tiden 64,24 og Åse Karin Aakvik med tiden 69,35, det var totalt 5 jenter som stilte til start.

I de yngste klassen så var det stor deltagelse og en glede å se så mange "nye" og ivrige rekrutter med familie. Dette lover godt for den videre satsingen til O-gruppa.

Etter løpet ble det spist pølser og is, samt delt ut premier til de yngste deltagerne.

Noen helt ferske rekrutter var også på plass på siste post

En siste instruksjon før løpet starter.

Galde og ivrige damer etter endt dyst!

Takk til Espen og Siri for lån av samlingsplass