Sommersprint cup 1

Postet av Birkenes IL den 28. Jun 2020

Nå nærmer deg seg første løpsdag. Onsdag 1.7 venter vi stort oppmøte og sosial samling blant vår medlemmer. Vi lager sommersprintcupen for at alle dere flotte medlemmer i o-gruppa skal få et tilbud i sommer.

Vi starter mellom 16 og 17.30 og oppmøte er på idrettshuset.

Sprintcupen er en uhøytidelig sprint, hvor det gis fratrekk på løpstiden med15 s pr. år du er eldre enn H 40/D35. Ut fra det så blir det utregnet poeng som videreføres til neste løp du deltar i.

Disse reglene gjelder uansett klubb.

Internt i Birkenes så kan det vanke noen ekstrapoeng dersom du tar med deg en person som ikke har løpt noen o-løp i år. Personen må da fullføre en løype.

Dette blir tett og spennende, ryktene går på at Trygve har tatt ferie ( eller kanskje han endrer seg) og dermed er det helt åpent. Kan H 13 -14 gjengen, Lars, Emil og Sigmund holde unna for Espen ?

Hvem skal slå Siri i dameklassen?

Disse spørsmålene får du svar på til onsdag.

Jeg ønsker alle velkommen, kanelsnurrene er bakt og det er meldt strålende løpsvær.