Medlemsregistrering

Postet av Birkenes IL den 26. Apr 2016

Medlemskap i Birkenes IL ( O-gruppa)

De fleste vet at vi i år må konvertere til nytt medlemssystem. Norges Idrettsforbund (NIF) har endret sine krav og mye har blitt web basert.

Det betyr at vi i hele idrettslaget må oppdatere medlemslistene. Det er en enorm jobb som vi håper betaler seg på sikt.

I.h.t NIF s krav måtte idrettslaget endre sine medlemskap, det ble på årsmøtet vedtatt at medlemskontingenten skal være kr.150.- pr medlem. Det er ikke lenger lov til å ha familiemedlemskap.

Jeg har laget et veiledning under menyen "bli medlem" som viser gangen i det nye systemet. Den første delen er generell, mens den andre delen er spesifikk for oss.

Jeg (idrettslaget) er veldig takknemlig om dere alle går inn å registrerer dere i "minidrett" og Birkenes IL ( O-gruppa).

Dette vil på sikt lette arbeidet og vi kan få enda bedre kommunikasjon med våre medlemmer.

Hvis noen trenger hjelp så ta kontakt med meg på sveinroar.jonsmyr@online.no

Pr. dd er vi 6 medlemmer:-)

Paul, Guttorm, Trygve, Dag Ivar, Bjørn, Svein Roar, da mangler vi bare ca. 70 navn til!