Nettbutikken er åpen!

Postet av Birkenes IL den 24. Mai 2021

Nå er vi endelig klar med Nettbutikken!

Vi er glad for å kunne endelig få muligheten til å kjøpe tøy igjen, nå vil vi kun kjøpe tøy igjennom nettbutikken. Denne vil vi normalt åpne en gang i året for hver gruppe.

Tøyets profil er nå designet for å gi Birkenes IL en felles profil, slik at medlemmer og støttemedlemmer stolt kan vise tilhørigheten til BIL. Tøyet er felles for fire grupper ski, skiskyting, sykkel og orientering.

Av avtalemessige årsaker så er ikke fotball og håndball med, men medlemmer i disse gruppene kan selvfølgelig kjøpe profiltøy her også.

Felles informasjon til alle Birkenes IL's medlemmer.

Alt profiltøy som ligger i denne nettbutikken er det samme som ski, skiskyting, sykkel og orientering har designet.

Legg merke til at det er løpeskjorter og tights også.

Unntatt er konkurransetøyet som de enkelte grupper vil åpne for salg igjennom sine egne nettbutikker når gruppene selv er klar for det, alt felles profiltøy kommer også her.

Derfor kan alle Birkenes IL medlemmer kjøpe profiltøy i denne butikken, UNNTATT subsidierte konkurranse O-trøyer ( det kan kun medlemmer registrert i O-gruppa gjøre). Liste over kjøp kommer til O-gruppa.

Nettbutikken stenger 06.06.2021 med forventet levering i uke 28.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte,:

Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/birkenesogruppa

Eller logg inn med aktiveringskode/teamkode: birkenesogruppa

Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen. På mobil vises dette ved å gå på menyen øverst til venstre.

Spesielle regler for medlemmer i O-gruppa

Følgende kan bestille en konkurransetrøye til kr. 1.-

1. Løpere som skal delta i terminfestede løp, nærløp mv.
  2. Barn under -16 , som deltar/skal delta på trening/aktiviteter til O-gruppa
  3. De som vurderer seg som veldig aktive eller skal delta på flerdagsløp/samlinger kan bestille to stk.
  4. Deltagere påmeldt kretslag kan bestille en overtrekkdress som O-gruppa betaler. Kopi av varekjøp sendes til leder for godkjenning av refusjonen.
  5. Vi andre betaler den pris som er i nettbutikken

Ta kontakt med meg, hvis det er noe som er uklart på sveinroar.jonsmyr@gmail.com

Leder O-gruppa

Birkenes IL