Nord Jydsk 2023 - Viktig informasjon!

Postet av Birkenes IL den 15. Okt 2022

Hei, Vi tar sikte på å planlegge en tur til NJD 2023 , 10-12.3.2023.

Utfordringen vår er at løpene går på Svinkløv og det er ca. 90 min fra ferjen.

PÅ søndagen er det fristart fra kl. 08.00, det betyr at løper må være i mål til 09.45 for å rekke opp til kl. 11.15 ( avgang 12.15).

Jeg har laget en liten gallup, hvor svarene fra dere vil være grunnlaget for den pakken klubben skal tilby.

Jeg kan også si såpass mye at styret har bestemt at vi skal gå for 50% dekning av turen slik som vi gjorde i fjor.

Jeg har også laget et svaralternativ for "ikke interessert", som bare vil gi oss en pekepinn på om vi bruker midlene våre på riktig sted, eller om det kan bør være andre tilbud som bør prioriteres.

Svarene er ikke bindende, men de danner grunnlag for den reservasjon ( spesielt rom) som vi må gjøre på forhånd.

Jo bedre svarene er jo bedre og enklere blir det for oss som arrangører.

Det kan være at noen ønsker å benytte andre ferjetider, da ordnes reise selv, men du/dere vil få tilsvarende støtte fra klubben.

Vennligst svar så fort dere kan her ( trykk på linken) og innen 20.10.

Ps. Første forsøk på denne måte å få tilbakemelding på, fungerer det så blir jeg glad